Narrowcasting
Bij Uw Slijter staat klantbeleving centraal. Een van de onderdelen van de modulaire formule is het inzetten van Narrowcasting. Dit houdt in dat een scherm in uw winkel uw klanten informeert en entertaint. Het gebruik van Narrowcasting kan op verschillende manieren en levert u diverse voordelen op:
- Nieuwe producten promoten
- Speciale aanbiedingen laten zien
- Klanten informeren over services, loyalty programma`s en producten
- De winkelervaring verbeteren (vermaak klanten in de rij)
- De kosten van traditionele media en logistiek verminderen
Website op zuil
Naast Narrowcasting, waarbij er een scherm in de slijterij zelf geplaatst wordt, kunt u ook kiezen voor interactieve schermen in de etalage. Dit kan enerzijds de aandacht van voorbij wandelende klanten trekken en zo uitnodigend zijn, dat ze een kijkje in de slijterij nemen. Een klant kan ook buiten blijven en via het interactieve scherm informatie ophalen over het assortiment, de openingstijden of lopende aanbiedingen. Deze informatie is 24/7 van buitenaf op te halen.
Loyaliteits-app
Naast de aparte Beacon-app, kunt u ook gebruikmaken van de loyaliteits-app van Uw Slijter. Deze app is zo ingericht dat hij op klantniveau gepersonaliseerd is. Een klant ziet bijvoorbeeld zijn opgebouwde spaarpunten, persoonlijke aanbiedingen en kortingscodes. Bovendien kan uw klant meer informatie over een product ophalen door de QR-code te scannen.
Beacon-technologie
Een vooropstaande ontwikkeling binnen de retail is de Beacon-technologie. Deze technologie zendt een signaal uit door middel van kastjes die in uw winkel geplaatst zijn. Als een klant de bijbehorende app op zijn telefoon heeft geïnstalleerd, ontvangt hij via deze signalen informatie op zijn toestel. Hij moet dan wel in de buurt van zo'n signaal komen. De afstand van zo'n signaal is vooraf in te stellen. De berichten die een klant op zijn app krijgt, kunnen verschillend van inhoud zijn. Denk hierbij aan aanbiedingen, tips of een geheugensteuntje. Daarnaast is het mogelijk om met de smartphone te betalen.
Interactieve schermen in de etalage
Naast Narrowcasting, waarbij er een scherm in de slijterij zelf geplaatst wordt, kunt u ook kiezen voor interactieve schermen in de etalage. Dit kan enerzijds de aandacht van voorbij wandelende klanten trekken en zo dienen als uitnodiging om een kijkje in de slijterij te nemen. Het kan ook zijn dat een klant buiten blijft en via het interactieve scherm informatie ophaalt over het assortiment, de openingstijden of lopende aanbiedingen. Deze informatie kan men 24/7 van buitenaf ophalen.
Uitbreiden met een folder-app
Uw Slijter brengt regelmatig een folder uit. Wilt u uw klant deze folder ook in de winkel zelf nog laten bekijken? Dan bestaat er de mogelijkheid om uw formule uit te breiden met een folder-app.