03
jul
2017

Waarom de winkelinrichting van de Uw Slijter-formule Instagram-proof is

Steeds meer retailers zien het nut in van communicatie via social mediatool Instagram. Etalages en interieurs worden beter belicht, fotogenieker ingericht en bepaalde achtergronden nodigen bezoekers zelfs uit om selfies te nemen. Dit draagt bij aan een prettige winkelbeleving van de klant. Zonder bij dit aandachtspunt stil te hebben gestaan, kunnen wij vol trots verkondigen dat de robuuste moderne winkelinrichting van de Uw Slijter-formule een echte eyecatcher is voor het maken van (product)foto’s en selfies.

Stoer, robuust en krachtig

De winkeluitstraling van Uw Slijter kenmerkt zich al stoer, robuust en krachtig. De toonbank bestaat uit samengesteld hout van oude wijnvaten. Dit creëert het gevoel van een echte wijnkelder waar authentieke wijnen met de hand worden gemaakt. De verkleuringen in het hout maken dat iedere toonbank zijn eigen identiteit heeft. Het houten laminaat is mooi afgewerkt en wordt net als een leren jas door de tijd heen steeds mooier. De achterwand bij de toonbank bestaat uit stenen. Dit zorgt voor een robuuste, stoere uitstraling van de winkel in het geheel. Al met al oogt de inrichting van de Uw Slijter-formule modern en aantrekkelijk.

Uw Slijter op Social Media

Uw Slijter is actief via verschillende social mediakanalen. Uiteraard gaan we met de tijd mee en zijn wij ook te vinden op Instagram. Brengt u een bezoek aan onze winkel en ziet u een mooie plek in de inrichting? Aarzel dan niet en neem gerust uw foto. Wilt u dat wij uw foto zien? Tag ons in uw foto via @uwslijter of tag ons via #uwslijter. Dankzij de mooie aankleding van de Uw Slijter-ondernemers is het ook de moeite waard om even samen op de foto te gaan! Wanneer komt u een selfie maken in een van onze winkels?

 


Bron: Retailtrends.nl