15
nov
2017

De Uw Slijter-formule: aantrekkelijk voor de ondernemende slijter

Bent u een slijter of een ondernemer met slijtersbloed? Wilt u vernieuwing in uw slijterij of bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is de Uw Slijter-formule vast iets voor u. Waarom? Dat leggen we u graag hieronder uit aan de hand van de vier pijlers: modulaire formule, marketing, inkoop en opleiding.

Keuzevrijheid door modulaire formule

Als u kiest om lid te worden van de Uw Slijter-familie, dan is de nieuwe kassa de basis van uw slijterij. Daarnaast bieden wij u extra functionaliteiten en mogelijkheden, waaruit u zelf kunt kiezen. Hieronder hebben we er een paar voor u op een rijtje gezet.
narrowcasting
beacon-technologie
interactieve schermen in uw etalage
website op zuil in uw winkel
loyaliteits-app
uitbreidingsmogelijkheden met een folder-app.

Professionele uitstraling door marketing

Het is uiteraard van belang om Uw Slijter professioneel te lanceren en verder in de markt te zetten. Daarbij zijn goede marketing en promotie essentieel. Dat vindt u bijvoorbeeld terug in de uitstraling van uw winkelpand binnen en buiten, maar ook kleding in de huisstijl. De uitstraling van Uw Slijter is authentiek en stoer te noemen. Daar hoort ook bijpassende kleding bij. U heeft de keuze uit verschillende soorten kleding, zoals schorten, sloven, allerlei soorten blouses, truien, sweaters en jassen. Bekijk hier onze mooie Uw Slijter kleding! U zult zien dat door van Uw Slijter-formule gebruik te maken, u op marketinggebied de nodige ondersteuning krijgt. Daar waar mogelijk ondersteunen wij u graag en geven u handvatten voor een goed georganiseerde marketing.

Traditionele en online marketing

Natuurlijk helpen we u ook bij alle overige traditionele en online marketing. Denk hierbij aan verpakkingsmateriaal en aanverwante artikelen in de Uw Slijter-huisstijl. Eventueel kunt u dit ondersteunen door inzet van social media. Uw Slijter vindt het belangrijk dat de formule sterk neer gezet wordt en er een herkenbare rode draad in de communicatie ontstaat. Wij faciliteren de (online) marketing vanuit Uw Slijter. Zo profiteert u van de corporate communicatie die wij centraal verzorgen. Daarnaast kan ons ervaren team u adviseren, ondersteunen en begeleiden bij uw eigen communicatie en marketing. De invulling daarvan bespreken wij graag persoonlijk met u door.

Inkoop Uw Slijter-assortiment

Hoe ziet uw huidige assortiment eruit? Samen met u stellen wij het optimale Uw Slijter-assortiment samen. Met elkaar kijken we naar de consumentenbehoefte in uw regio. Daarnaast is er aandacht voor de toegevoegde waarde van producten die u als ondernemer marge opleveren. Is uw slijterij in de buurt van een supermarkt? Dan is het verstandig om een specialistisch, onderscheidend assortiment te voeren, dus meer aandacht voor speciale bieren, bijzondere wijnen en gedestilleerd.

Opleiding

U bent een vakman en wilt graag op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en trends in de markt en op uw vakgebied? Vanuit de Uw Slijter-organisatie worden u en uw vakmensen in de winkel opgeleid en bijgeschoold. Samen met u zijn we continu op zoek naar innovatieve oplossingen om het verschil te maken. Het opleiden en bijscholen van Uw Slijter-ondernemers omvat
Deelname aan (excursie)reizen
Meedoen aan thema-avonden
Wijnproeverij voor specialisten
Ontwikkeling personeel en eigenaren

Interesse?

Komt u bij de Uw Slijter-familie? Benieuwd naar de Uw-slijterformule voor u als zelfstandig ondernemer? Neem dan gerust contact met ons op.